Sunday, December 5, 2010

christmas

圣诞节基本上是没怎么庆祝的
因为我不是基督教徒
而很不巧的每每这时候又是单身


其实,挺喜欢圣诞的
喜欢商场的装饰
都特别用心
看了,让人心情愉快


好久没有出现的我
呵呵
我们一样高
好喜欢 :)

close up 一下、
买了迷你版的
4个,粉红,绿的,银色的
送人,自用皆宜

今天的战利品
没有衣服哦
一直想要试用的护手霜 - promo 6 for 95 (okay我知道我只有一双手)
懒懒熊杯子 (office use)
新的发色 - 草莓红 (现在的看起来好不明显的褐)
今年的装饰是紫白色的 (少了可爱,多了“气质”)

好吧
我词穷了
:P

今天信用卡的账单来了
看到单子上的110。990 won
才确实的感觉到,哟?我要去首尔了!

这是我想买的
hi Seoul enjoy korea :)

我期待
好期待

今天好节制
真乖
明天嘛~ 就不知道了

5 comments:

Adeline Sky said...

the crabtree, didn't ask me help u buy, i got member discount...

♥bubu said...

promo items still can get discount?

Adeline Sky said...

yup,15% for crabtree one...i also bought same thing as yours...i tried the gardener, quite nice...u also member?

♥bubu said...

nop i am not.
the gardener i gave to my fren di.
i kept the citron/the blue one/and the white one :P forgot the name di.

the rose and lavender is with my fren as well.

Adeline Sky said...

well, next time you can borrow the card from me and burt's bee also...hehe