Wednesday, April 15, 2009

pamper myself

今天 原本是约了姐妹们吃晚餐的
无奈一个小小的约会经历了一波三折
还是夭折了
可惜啊
其实
大家也好久没有聚聚了
在大家里面最闲的我
决定约贝克汉先生去看电影
这些日子
要找个人陪真难
一部上映了这么久的电影
到这个时候我才去看


他说他很穷
所以
就我请他看戏咯
今天星期三
呵呵
7 / pax
=)
跟小说的不一样
可是 是一部不错的小品
反正 我就是喜欢看这一类型的电影
下次想看 : He's just not that into you
谁有兴趣?

我的早餐午餐晚餐
珍奶 + 水饺面
不便宜
这样也要17块
不过奶茶真得很好喝
奶茶万岁!!

也许是时候对自己好一点
谁会比你自己更爱你自己呢?
part-time赚来的钱
可以买一台电话 去一趟台湾 或者是疯狂购物
不过想想还是算了
是到了该有点储蓄的年纪
总不能一直当月光族啊\在别人的部落看到 L'occitane 在做促销

以下的3种配套
都只卖RM159
我选择的是 Provence Scents ( 图1) ,但是选择了绿色的袋子




其实如果你分开来买
是要RM294的
每一个配套有不同的东西
一个是脸部的产品
可是我的脸很敏感 我也不敢乱用
另一个有我要的foot cream, 但是他的hand cream 是lemon honey的
那个味道我不喜欢
所以 经过一番取舍 我选择了有手部护理 + 身体保养 + 头发护理的 scents set

那里面包含了什么呢?

1. Cherry Blossom Petal Soft Hand Cream ( 75 ml)



Enriched with Shea Butter and vitamin E, this lightly textured and non-greasy cream nourishes and protects hands from daily aggressions. They are soft, moisturized and delicately perfumed with Cherry Blossom's enveloping flowery scent. Contains a cherry extract from Luberon, France.


2. Citrus Verbena Shower Gel (75 ml)


蕴含马鞭草精粹,柔润肌肤,并具有镇定安抚的功效。蕴含柑橘、柠檬、天竺葵、小麦、柠檬树等植物精粹,带来细致宜人的香味。完全天然的洗净配方与自椰干肉 萃取的温和发泡成分,能有效洁净身上污垢并滋润,即使敏感肌肤亦可安心使用。沐浴泡澡双效使用,中性优雅的清新香味,男女老幼皆适宜


3. Citrus Verbena Sorbet Cream( 50ml )


Enriched with moisturizing lemon, this splendid body cream softens and awakens skin. Its light and pleasing texture provides a refreshing and cooling sensation, leaving skin feeling smooth and delicately perfumed with the sparkling scent of citrus and verbena.

4. Volumizing Shampoo (Fine & Normal Hair) 75 ml



This silicone free shampoo does not weigh down hair and brings volume, shine and lightness – helping to rebalance scalp and improve cutaneous micro-circulation. It brings strength, softness and vitality.


5. Repairing Conditioner (Dry & Damaged Hair) 75ml


Repairing, stimulating and regenerating, this conditioner nourishes and deeply restores capillary fiber. It will detangle, soften and add luster to hair.



6. Olive Golden Branch Shower Cream (75 ml)



Indulge in a moment of sheer pleasure when you cleanse your skin with this rich and gentle shower cream, which leaves behind a light, fresh scent. An incredible creamy formula enriched with softening olive oil, protective organic olive water, and moisturizing organic olive tree leaf extract, this shower cream leaves skin feeling wonderfully supple and as soft as silk.

7. Olive Luminous Body Cream(75 ml)


Discover a silky smooth cream with a light, fresh scent that both nourishes and illuminates the skin. Enriched with olive butter, olive oil and organic olive tree leaf extract, this rich and luxurious cream moisturizes and softens skin, for naturally sparkling, silky soft, delicately perfumed skin in the blink of an eyes.


那些资料其实都是在www.loccitane.com网上copy and paste的啦
呵呵
7 样产品 + 一个包包 RM 159 , 平均起来每一个产品才RM20
最近头发超毛躁的
baby hair满头都是
熬夜把皮肤跟手都弄得很干燥
我决定
要对我自己好一点了
多喝水
loccitane 的产品都还蛮天然的
每一个瓶瓶罐罐我都打开来问了一下
都有天然的芳香
很fresh~
不会有怪怪的味道

还我美美皮肤吧!
我要婴儿般吹弹可破得脸啊!
我要握气来滑嫩嫩的手~

er hmm~
至于什么时候开始使用呢??

等一个好日子来开张吧~
哈哈哈哈
哎呀
blogspot疯了
我的字体大小不一~
为什么?

No comments: