Sunday, August 28, 2011

就让一切,尽在不言中吧


认识我的人其实都知道
我是个不轻易流泪的人
可是今天我真的很难过
眼泪在眼中不断翻滚
也许大家会觉得很荒谬
但是我真的被深深地感动了
ㅠ_ㅠ





Heechul: Today was my last performance. First of all, the people i want to thank you the most are our Super Junior members. I really thank you to my dongsaengs who always follow Hyung. And also my friend, our Jungsoo, despite the hard times, thank you for smiling always. To our manager Hyung & staffs thank you for enduring my bad temper (then talking about names from Inkigayo staff). Lastly I thank all our fans, and i cannot express my feelings that well… I will come back!! Stay healthy.

牛奶皮肤,大家会等你回来的
还有隔壁的鸭子特,我们也会等你回来

再见(不要走)
要幸福(别离开)

谎言(lie)这首歌
会在我手机响起好一阵子吧

就这样
:(

4 comments:

CharlieღW said...

啊啊啊!
不荒謬……我也我也!
以後一定會很時常想念希大的說…… sob sob
T^T 希大~23個月後見啦!
花瓣會一直在這裡等你,e.l.f也會一直等你的!Hwaiting!

♥bubu said...

刚刚悲伤了好一阵子的说
看到我家忙内偷偷擦拭眼泪更是心酸
大家感情好好
就如特特说的
这不是end,是and

ELF神奇力量
大家加油!!
<3

:)

CaRoL11 said...

我想我也陷入太深…………從沒想過,我會爲了SJ落淚

第一次看,音樂響起,心裏開始很傷心+不捨~
一位得獎感言的時候,因爲特特哭得太厲害,我也流淚了~

剛剛重看MrSimple……我竟然還在流淚,而且還比第一次看來得嚴重!我jinja傻了~

♥bubu said...

T.T 就这样一个星期也快过了~
还有23个月零3周~

然后倒数队长

ss4
我要特啊